Πρόκειται για ένα τετράμηνο μαθησιακό ταξίδι, το οποίο περιλαμβάνει διαδικτυακή συνεργασία, κοινή δημιουργία έργων και δύο δια ζώσης εκπαιδευτικά σεμνάρια στο Κέντρο ASHA στο Forest of Dean, Ηνωμένο Βασίλειο. Συμμετέχουν 2 άτομα από την ομάδα του Κέντρου Νέων Ηπείορυ, ανάμεσα σε πολλούς άλλους εργαζόμενους σε θέματα νεολαίας, ακτιβιστές, εκπαιδευτικούς και φορείς αλλαγής από όλη την Ευρώπη.
Το ASHA Centre είναι ένας ολιστικός εκπαιδευτικός κόμβος στη δυτική Αγγλία που εργάζεται για τον διαθρησκευτικό και διαπολιτισμικό διάλογο, τις παραστατικές τέχνες και την αειφόρο ανάπτυξη. Αυτό το εκπαιδευτικό σεμινάριο συγκέντρωσε ένα ευρύ φάσμα γλωσσών, πολιτισμών, εθνικοτήτων και προοπτικών που εξέτασε το πώς οι νέοι μπορούν να εισέλθουν στην ενηλικίωση δυναμικά και θετικά. Η αναζήτηση σε όλες τις εποχές, τους πολιτισμούς και τις εμπειρίες των ίδιων των συμμετεχόντων αποτέλεσε τον πυρήνα της μάθησης.
Το ASHA Centre είναι ένας εκπαιδευτικός κόμβος στη δυτική Αγγλία που εργάζεται για τον διαθρησκευτικό και διαπολιτισμικό διάλογο, τις παραστατικές τέχνες και την αειφόρο ανάπτυξη. Αυτό το εκπαιδευτικό σεμινάριο συγκέντρωσε ένα ευρύ φάσμα γλωσσών, πολιτισμών, εθνικοτήτων και προοπτικών που εξέτασε το πώς οι νέοι μπορούν να εισέλθουν στην ενηλικίωση δυναμικά και θετικά. Η αναζήτηση σε όλες τις εποχές, τους πολιτισμούς και τις εμπειρίες των ίδιων των συμμετεχόντων αποτέλεσε τον πυρήνα της μάθησης.
Στο συγκεκριμένο εκαπιδευτικό σεμνάριο εξετάστηκε η κατανόηση των τελετών μετάβασης, μελετώντας τη γλώσσα και την ιστορία των τελετουργιών, εθνογραφικές αρχές και παραδείγματα από διάφορες χώρες του κόσμου. Μαζί οι συμμετέχοντες εντόπισαν τις βασικές στιγμές μύησης και μετάβασης στη ζωή ενός νέου και εξέτασαν τι χρειάζεται για να στηρίξουν τους νέους σε ένα μέλλον που διαμορφώνεται από το COVID-19, την οικονομική αβεβαιότητα και την κλιματική αλλαγή. Χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία μάθησης όπως συζητήσεις, καλλιτεχνικές παραστάσεις, βίωση τελετουργιών, βαθύς προβληματισμός και άλλα.
Το δεύτερο εκπαιδευτικό σεμινάριο έθεσε τη μάθηση των συμμετεχόντων σε εφαρμογή, εφαρμόζοντας τη μεθοδολογία των τελετών μετάβασης στα δικά τους σχέδια και εξετάζοντας πώς να ηγούνται μία τελετή με εν συναίσθηση και ακεραιότητα. Ανέπτυξαν πρακτικές γνώσεις σχετικά με το τι χρειάζεται για τελετουργικές συναντήσεις που μπορούν να πλαισιώσουν τις εμπειρίες μύησης των νέων και εξασκήθηκαν στο πώς να ηγούνται αυτού του έργου σε ψηφιακό πεδίο, εξασφαλίζοντας την ανθεκτικότητα αυτού του έργου ως εργαλείο για προσωπικές και διαδικτυακές συναντήσεις. Μαζί σχεδίασαν έργα διάδοσης που κάνουν το έργο μια ακμάζουσα πραγματικότητα στις κοινότητές μας.
ERASMUS+
This project was co-funded by European Union, the Erasmus+ Program